Select Page

1. dan

Prvi dan nam je vreme lepo služilo, tako da smo uživali na soncu v igranju nogometa, košarke in odbojke. Pri popoldanskih dejavnostih se je prva skupina učencev (7. r) spoznala z osnovnimi pojmi o vesolju in izdelala osnovni model našega osončja. Druga skupina učencev (8. in 9. r) pa se je pomerila v lokostrelstvu. Po obilni večerji smo šli na nočni pohod in uživali v topli in skoraj jasni noči.

2. dan

Danes smo se prebudili v prelepo jutro. Jutranje aktivnosti so nam dodobra pognale kri po žilah. Prva skupina se je preizkusila v plezanju in kurjenju ognja, druga skupina pa je odšla na potep, kjer so se ukvarjali z varstvom okolja. Otroci so polni energije in dobre volje.
Štrkov pozdrav!

3. dan

Danes nam jo je zagodlo vreme. Po zajtrku, pospravljanju in urejanju je 1. skupina odšla na kurentove delavnice, 2. skupina pa se je ukvarjala s problematiko podnebnih sprememb. Po kosilu bi morali trebuščke nekoliko odpočiti, a ker počivati pač ne znamo, smo čas namenili druženju. Sledil je popoldanski del, kjer sta se skupini zamenjali. Po večerji so sledile še družabne igre in športne aktivnosti. Na koncu dneva pa pride tisti neljubi čas, ko moramo v pižamo in spat.

4. dan

Še zadnje javljanje preden gremo na večerno zabavo. Zjutraj je imela 1. skupina delavnico Varstvo okolja, druga skupina pa športne igre. Popoldan pa smo vsi iz naravnih materialov naredili kurenta.
Se vidimo jutri!😊

5. dan

Zadnji dan smo si ogledali staro mestno jedro mesta Ptuj ter njegove znamenitosti. Povzpeli smo se na ptujski grad in si ogledali muzej različnih zbirk.