Select Page

ŽIVLJENJE V NARAVI V CŠOD FARA

PONEDELJEK, 9. 4. 2018

Ob 8. uri smo odšli iz šole. Dve uri smo se vozili v dom Fara. Ko smo prišli v dom, smo najprej spoznali vodjo  doma. Razdelili smo se v sobe. V sobah smo najprej postiljali in pospravili oblačila v omare. Učitelj nam je nato prestavil pravila doma. Odšli smo na kosilo. Sledil je počitek, vendar smo me ves čas pospravljale. Popoldne smo imeli lokostrelstvo. Za večerjo smo jedli hamburger. Zvečer smo odšli na nočni sprehod. Obiskali smo lončarja, ki nam je predstavil svoj poklic. Odšli smo še po vasi naprej in učitelj nam je pokazal 3 kipe: Črednika, Krošnarja in krošnarjevo ženo. Nato smo odšli  nazaj v dom in šli spat.

Iza Knez Majcen, 4. razred

TOREK, 10. 4. 2018

Zjutraj smo se zbudili. Odšli smo na zajtrk. Potem smo odšli v učilnico, kjer smo se razdelili v 2 skupini. Najprej smo odšli do bližnjega potoka (Prifarski jarak), kjer smo lovili majhne živali. Nato smo odšli spet v učilnico, kjer smo si ogledali živalice in jih narisali. Potem smo  imeli malico. Po njej smo odšli v adrenalinski park. Sledilo je kosilo. Po njem smo odšli v gozd. Naučili smo si postaviti šotor in zakuriti ogenj. Tam smo na palici pekli klobasice. Po večerji smo imeli še lončarske delavnice.

Nik Zidar, 4. razred

SREDA, 11. 4. 2018

V sredo smo si najprej ogledali vas Faro. Potem smo se šli z rafti peljat po reki Kolpi. Najprej smo vzeli rešilne jopiče in čelade. Nato smo vzeli vesla in nam je Tilen pokazal kako se jih drži. Nato smo se peljali. Po kosilu smo odšli v gozd. Tam smo iskali živalske sledi. Našli smo največ srninih, srnjakovih, košutinih in jelenjih. Učiteljica nam je povedala zgodbi, ko je srečala divjega prašiča in medveda. Bili sta zelo napeti. Zvečer smo imeli kviz.

Ožbej Florjančič, 4. razred

ČETRTEK, 12. 4. 2018

Danes je bila ves dan  dežurna naša miza. Dopoldne smo šli na mejni prehod s Hrvaško. Tam so nam policisti predstavili opremo, ki jo uporabljajo. Pokazali so nam kaj delajo na meji. Po kosilu bi morali iti k slapu Nežica, ampak je preveč deževalo in smo ostali v domu. Ena skupin je igrala med dvema ognjema. Druga skupina pa si je ogledala rogovje jelenjadi, nogi divjega prašiča in srnjaka ter kožuh lisice in kune. Po večerji smo imeli zaključni ples.

Kaja Zore, 4. razred

PETEK, 13. 4. 2018

V petek zjutraj smo  pospravili oblačila v kovčke. Nato smo odšli v njihov muzej. Predstavili so nam občino Kostel in življenje njihovih  prebivalcev. Za zaključek smo vsi kupili še drobne pozornosti za naše domače. Sledilo je kosilo in povratek v Šentjanž.

Razredničarka

VTISI UČENCEV

Danes mi je bil zelo všeč zaključni ples v telovadnici, ker rada plešem in se zabavam. Vsi dnevi v domu mi bodo ostali v lepem spominu. (Nikita)

Všeč mi je bilo kampiranje, ker smo v skupini združili moči, da smo prižgali ogenj. Všeč mi je bil tudi ples, ker je bil zelo živahen ter lončarstvo, ker rada ustvarjam. (Manca)

Meni je bil najbolj všeč adrenalinski park, ker je bil poln adrenalinskih ovir. Zaključni ples, ker sem plesala kot še nikoli in raftanje, ker smo se vozili po brzicah, ki so bile polne adrenalina. (Iza)

Najbolj mi je bilo všeč lončarstvo, ker rada ustvarjam. Všeč pa mi je bil tudi adrenalinski park, zaradi ovir. (Kaja)

Meni je bilo najbolj všeč lokostrelstvo, ker sem bila najboljša od punc. Ko smo taborili, mi je bilo   všeč, ker smo sodelovali. Všeč mi je bilo tudi raftanje, ker je bilo zelo zabavno. (Mira)

Zelo mi je bilo všeč na plesu, ker smo fante spravljale na plesišče. Tu sem spoznala nove prijateljice. V sobi pa mi je bilo všeč, ker smo se veliko smejale. Vse mi bo ostalo v lepem spominu. (Neža)

Najbolj mi je bil všeč adrenalinski park. Tam sem se opogumila in prišla do konca »ta velikega«. Bilo me je strah. (Neja)

Najbolj mi je bil všeč rafting, ker sem to poizkusila prvič. Všeč mi je bilo tudi lokostrelstvo, ker sem bila 2. izmed punc. Bili smo tudi v gozdu, kjer smo iskali ostanke živali. Imeli smo se zelo krasno. (Laura)

Všeč mi je bilo, da sem videl konec naše slovenske meje. Zelo mi je bil všeč rafting, ker sem se prvič vozil in zaključni ples. (Nik)

Tu sem spoznal novega prijatelja Lijana. Všeč mi je bil tudi rafting, ker sem se prvič vozil. (Žiga)

Zapomnil si bom raftanje, ker je bilo zabavno. V adrenalinskem parku je bilo zelo zanimivo in zabavno in ga ne bom nikoli pozabil. Danes pa sem prvič videl kako poteka delo na mejnem prehodu. (Ožbej)

Spoznal sem novega prijatelja Gabrijela. Prvič sem raftal in izvedel kaj je to adrenalinski park. (Urban)

Najbolj si bom zapomnil raftanje, ker je bilo to prvič. (Jožko)

Najbolj mi je bilo všeč raftanje, ker je bilo zabavno. Tu pa sem dobil tudi novega prijatelja. (Noel)

Najbolj mi je bilo všeč, da smo se peljali s čolni. Zanimivo mi je bilo postavljanje šotorov in postavljanje ognja. (Jure)

 

 

PROJEKT VARNO NA KOLESU – 2. MESTO JE OSVOJILA OŠ MILANA MAJCNA ŠENTJANŽ

Z učenci 5. razreda OŠ Milana Majcna Šentjanž smo bili v letošnjem šolskem letu vključeni v projekt Varno na kolesu, ki ga vodi družba Butan plin s podporo Agencije za varnost v prometu. Z Dolenjske in iz Posavja je sodelovalo skoraj 500 otrok iz petnajstih osnovnih šol. V sklopu projekta smo morali skozi leto opraviti 4 naloge, ki so bile na koncu ocenjene. Z odlično opravljenimi nalogami smo zbrali toliko točk, da smo se uvrstili na odlično 2. mesto in osvojili denarno nagrado 200 evrov. Podelitev nagrad je potekala v torek, 10. 4. 2018, v Kostanjevici na Krki. Z odličnim 2. mestom smo se uvrstili v finalni izbor in tako se bomo lahko potegovali še za druge privlačne nagrade. Razglasitev najuspešnejših šol v Sloveniji bo potekala na veliki zaključni prireditvi, 24. maja 2018, v Ljubljani.

Mentorica Alja Felser

 

Razmišljanje ob stoti uri slovenščine v 6. razredu

Februarski dnevi. Letos so bili nekaj posebnega, saj je kar naprej snežilo. Otroci so imeli zimske počitnice in številni so jih izkoristili za zimske radosti, kajti narava nam je letos nasula res veliko snega – za nekatere, ki nad njim nismo  preveč navdušeni, preveliko.

Sicer pa je med zimskimi počitnicami že nastopila meteorološka pomlad;  nič hudega,  če ni bilo toplega sonca, saj  so  me prav prijetno toplo pobožale  besede, ki jih je preverjeno popolnoma sam napisal šestošolec za uvod v  praznovanje stote ure slovenščine .

Med drugimi so bile njegove besede: » Preden pa začnemo praznovati, povejmo nekaj o našem predmetu, slovenščini. Že od prvega razreda se učimo pisati, brati…Učiteljica Majda nam vedno pomaga in nam priskoči na pomoč takrat, ko jo rabimo. Nikoli ni bila prestroga in vedno je prijazna…Kaj pa branje? Nekateri radi berejo, drugi pa malo manj. Pa saj ni važno. Pomembno je le to, da smo med seboj dobri sošolci in prijatelji.«

Domen, hvala za te prisrčne besede, hvala, da razmišljaš tako, kot si napisal. Res se trudim, da bi bila dobra učiteljica,  a mnogi tega ne opazijo, zato sem ti za tvoje besede še toliko bolj hvaležna.«

Stoto uro slovenščine smo letos v 6. razredu praznovali  na pustni torek. Šestošolci so v zelo kratkem času pripravili kulturni program, brez katerega praznovanja ne bi bilo. S tem so bili učenci seznanjeni.  Po prisrčnih uvodnih besedah, igranju na kitaro, smešnicah so uro popestrili s prijetno glasbo, ob kateri so najbolj pogumni tudi zaplesali; in da je bilo praznovanje res pravo, so prinesli tudi domače pecivo, ki so ga, vsaj tako so mi zatrjevali, spekli sami.

Ob prijetnih besedah,  glasbi, pecivu in soku je tudi stota ura slovenščine izzvenela…« Dragi šestošolci! V upanju, da boste še naprej tako prisrčni, vam  želim še veliko  prijetnih  ur pouka.«

Majda P. Repovž

 

 

Ne bomo pozabili naše novoletne jelke

 Krepko smo že zakorakali v novo leto, saj smo že skoraj pozabili na praznično razpoloženje, decembrske dobre može, novoletne počitnice…v to so  nas  prisilile vsakdanje obveznosti, ki jih ni malo.

Na srečo pa tako hitro ne zbledi spomin in ko smo ta teden prihajali v našo učilnico, se nam je zdelo, da je en kot v njej kar nekako prazen …

Tam je namreč stala dva metra visoka novoletna jelka, okrašena s številnimi novoletnimi okraski, ki so jih nanjo pripeli šestošolci. Tudi ideja, da bi imeli v razredu pravo novoletno jelko z lučkami, je bila njihova. Sami so poskrbeli zanjo in ker še niso dovolj močni, so jim pri tem pomagali starši.

Bravo, dekleta in fantje, potrudili ste se, da je bilo  decembra  v učilnici za slovenščino in likovno vzgojo res praznično vzdušje, jaz pa bom poskrbela, da se boste ob pogledu na našo fotografijo teh dogodkov še večkrat spomnili.

Učenci 6. razreda in razredničarka  Majda P. Repovž

 

 

 

Slovenski tradicionalni zajtrk in tehniški dan v OŠ Milana Majcna Šentjanž

 Kot v številnih drugih šolah smo tudi v OŠ Milana Majcna Šentjanž danes ob zvokih Slakove viže Čebelar jedli slovenski tradicionalni zajtrk in dan nadaljevali  z zanimivimi vsebinami.

Gospe iz ZD Sevnica sta nam predavali o zdravi prehrani in učence želeli navdušiti, da bi vsi dan začeli z zajtrkom, saj je le ta zelo pomemben za zdravo življenje.

Naslednjo uro so učenci vadili oživljanje na lutkah in ugotovili, da je to res težko, a zelo pomembno delo, ki rešuje življenja, zato je prav, da se ga vsi naučimo. Predstavili sta nam tudi defibrilator.

Zadnji dve uri pa smo iz naravnih materialov in hrane pretečenega roka izdelovali aranžmaje; gospa Mastnak in gospa Jazbec sta nam s svojim delom in navodili želeli dokazati, da lahko koristno uporabimo prav vse stvari iz vsakdanjega življenja in nam ni treba ničesar zavreči.

Dan smo zaključili s postavitvijo lesenih tabel z napisi pri drevesih ob našem šolskem čebelnjaku.

Zapisala Majda P. Repovž

 

 

TEHNIŠKI DAN – PROMET

V petek, 13. 10. 2017, so imeli učenci 5. r OŠ Milana Majcna Šentjanž tehniški dan z naslovom Promet.

Na šoli smo izvedli naslednje dejavnosti:
– tehnični pregled koles in opreme kolesarjev
– pregled čelad – demonstracija pravilne namestitve čelade
– postavitev spretnostnega poligona
– demonstracija spretnostne vožnje na poligonu
– vožnja na spretnostnem poligonu
– vožnja na prometnem poligonu:

  • vaje za varno vključevanje v promet
  • zavijanje na desno
  • zavijanje na levo

Pregled koles in opreme kolesarjev smo izvedli ob pomoči policistk Policijske postaje Sevnica.

učiteljica Alja Felser

 

 

KULTURNI DAN NA OŠ ŠENTJANŽ

Letošnji Teden otroka je potekal od 2. do 8. oktobra. Osrednja tema je bila Povabimo sonce v šolo. Na šoli so se odvijale različne dejavnosti: starejši učenci so mlajšim prebirali pravljice, imeli smo glasbeno delavnico Cajon, plesne igre,  dan radovednosti, igrali smo se igro skriti prijatelj …

V sredo, 4. 10. 2017, smo imeli vsi učenci naše šole kulturni dan na temo medsebojni odnosi. Prvo šolsko uro smo si ogledali gledališko predstavo »Šolski vrtiljak« v izvedbi Društva za boljši svet. Sledile so delavnice, kjer so potekale različne aktivnosti: socialne igre za izboljšanje medosebnih odnosov, izdelovali smo različne plakate,  si izmenjevali lepe misli, izrezovali sončke s pozdravi in jih polepili po šoli, starejši učenci pa so  sončke z lepimi mislimi delili med krajani. Ob koncu dneva  smo izvedli še tek prijateljstva. Dan smo zaključili na igrišču. Z učenci smo se prijeli za roke, naredili velik krog in skupaj zapeli pesem Ko si srečen.

Teden otroka je minil v znamenju prijateljstva in upamo, da nas bodo lepe misli spremljale skozi celo šolsko leto.

Učiteljice OŠ Milana Majcna Šentjanž

 

 

TEDEN OTROKA

Učenci razredne stopnje so s svojo razredničarko izdelali sonce in nanj napisali misel ob tednu otroka. Vsak razred je nato podaril sonce izbranemu razredu predmetne stopnje.

 

GLASBENO – TOLKALNA DELAVNICA

Na OŠ Milana Majcna Šentjanž nam je v torek, 3.10.2017, dan popestril gospod Jaka Strajnar, akademski glasbenik tolkalec in profesor tolkal. Vsi učenci so sodelovali na glasbeni delavnici, na kateri je predstavil instrument cajon. Delavnica za učence 1. triade je bila zasnovana na osnovi igre, saj je vsak posameznik igral na svoj instrument in ustvarjal različne zabavne ritmične vzorce.

Učenci 2. in 3. triade so se preizkusili v improvizaciji in dirigiranju ter z igranjem v skupini spoznali različne svetovne ritme (od polke, rocka, sambe). Učenci so pri igranju na cajon spoznali, da je tehnika igranja nezapletena in da instrument omogoča uživanje ob igranju, čeprav nimajo glasbenega predznanja. Gospod Jaka je s svojim pristopom in igranjem navdušil vse udeležence glasbene delavnice.

Kaj so o delavnici povedali učenci:

  • Bilo mi je zelo všeč in zelo sem se zabavala. Upam, da se bo še kdaj ponovilo.(Lea)
  • Všeč mi je bilo, ko smo ustvarjali različne zvoke.(Uroš)
  • Ta instrument se mi zdi zelo zanimiv. Zdi se mi, da ga je lahko igrati, a za njega redko slišiš.(Taja)
  • Všeč mi je bilo, ker je vsak zaigral solo.(Hana)
  • Še nikoli nisem imela možnosti igrati na ta instrument. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali spremljavo.(Jožica)
  • Lahko smo igrali zelo glasno, pa ni bilo nič narobe.(Nejc)
  • Z Jakom smo se zelo zabavali.(Matija)
  • V igranju tega instrumenta sem zelo uživala.(Hana)
  • Nikoli še nisem igrala na ta instrument in sem zelo uživala.(Ema)
  • Zelo rad bi imel ta instrument doma. Učitelj je bil zelo simpatičen. Zelo sem se zabaval. V dveh urah smo se res veliko naučili.(Anže)
  • Zelo super učitelj Jaka nas je učil igrati na cajon. Lansko leto smo tudi pri zboru igrali nanj. Znala sem vsa besedila pesmi, ker pojem vsak dan. Instrument mi je res všeč in vse je super zvenelo.(Nika)
  • Čeprav sem že poznala instrument, sta mi bili tisti dve uri igranja nekaj najboljšega v tistem dnevu. Da sploh ne govorim o našem učitelju Jaki, ki je vso stvar naredil še bolj zanimivo.(Janja)
  • Ko sem ujel ritem, je bilo zelo sproščujoče in zanimivo.(Gašper)
  • Nekateri ritmi so bili lahki, nekateri pa tako zahtevni, da sem se nekajkrat zmotil. Ampak mi je bilo všeč.(Luka)
  • Cajon sem prvič videl. Zdel se mi je kot ena škatla. Ko smo začeli igrati, mi je postal všeč.(Miha)
  • Jaka zares obvlada ta instrument.(Žiga)

Nada Jazbec

 

KULTURNI DAN-  ŠOLSKI VRTILJAK

  • Zjutraj so nam člani Društva za boljši svet pripravili predstavo z naslovom Šolski vrtiljak. V nadaljevanju smo se družili z njimi še v delavnicah. Zadnje tri ure pa smo preživeli z našimi učitelji, ki so nam tudi pripravili imenitne delavnice. Pri delavnicah smo iskali lepe lastnosti pri nas in pri sošolcih.(Nejc)
  • Najlepše mi je bilo, ko so moji sošolci na list papirja zapisali lepe reči o meni.Zelo sem bila vesela in ravno tisti list papirja mi je včeraj polepšal dan.(Leja)
  • Najbolj mi je bila všeč delavnica, kjer smo izdelovali svoja ogledalca in s tem sebi in sošolcem polepšali dan.(Jožica)
  • V predstavi so bili samo trije igralci, pa se mi je zdelo, kot da jih je veliko več.(Gaja)
  • Predstava mi je bila zelo všeč, ker je bila zabavna in poučna. Razmišljali smo, kakšen poklic bomo izbrali in kaj bomo počeli v življenju.(Alex)
  • Iskali smo lepe lastnosti pri naših sošolcih. Izdelali smo tudi sončke z lepimi mislimi in jih potem prilepili po šoli.(Hana)
  • V predstavi sem e naučil veliko pomembnih stvari za življenje.(Gašper)
  • Všeč so mi bile igre zaupanja.(Matija)
  • Všeč so mi bile delavnice, kjer smo igrali različne vloge, pri čemer smo se zelo zabavali in se veliko naučili.(Ema)
  • Z razredničarko smo izdelovali sončke, ki smo jih naslednji dan razdelili po Šentjanžu.(Žiga)
  • Predavatelj nam je predstavil težko življenje v Keniji. Zelo poučno.(Katja)
  • Predstava mi je bila zelo všeč. Tudi zato, ker so za posamezne prizore vključili prostovoljce iz publike.(Nejc)
  • Učenci devetega razreda smo razmišljali o tem, da bomo kmalu šli vsak svojo pot in da moramo biti povezani kot še nikoli.(Nina)
  • Predstava me je poučila o tem, da ne smemo obupati.(Matic, Hana)
  • Predstava mi je bila všeč. Najboljši je bil predlog, da bi imeli stole na mizah in da bi med poukom stali.(Žak)
  • Predstava nam je pokazala, kaj se zgodi, če se ne učimo.(Uroš)
  • Predstava mi je bila všeč, ker je bila poučna. Pa še drona so spuščali in izvajali smešne prizore.(Lea)
  • Všeč mi je bilo izdelovanje ogledal, v katera smo pisali lepe misli o sošolcih.(Maruša)
  • Najbolj všeč mi je bilo moje ogledalo, saj so na njem sme lepe misli.(Neznan avtor)
  • Všeč mi je bilo, ko smo z učiteljico izdelovali ogledala, ker vem, kaj si sošolci mislijo o meni.(Lea)
  • V predstavi mi je bila najbolj všeč ideja, da bi pri pouku stali in ne samo sedeli.(Taja)

 

 

Naš tehniški dan

V torek, 26. septembra 2017, smo se učenci od 6. do 9. razreda z avtobusom odpravili v Vitanje, kjer smo obiskali KSEVT – Kulturno – gospodarsko središče evropskih vesoljskih tehnologij.
Ob prihodu smo se razdelili v dve skupini. Učenci sedmega in šestega razreda smo odšli v del zgradbe, kjer nam je gospod ob razstavi pripovedoval o  življenju in delu Hermana Potočnika Noordunga. Povedal nam je tudi veliko zanimivega o vesolju ter o sondah, ki so tam in krožijo nad Zemljo.
Stavba v Vitanju je res nekaj posebnega in zanimivo je bilo slišati zgodbo o njenem nastanku. S pomočjo kratkega filma so nam razložili enega od zakonov fizike » akcija – reakcija », pri katerem akciji sledi enako močna a nasprotna reakcija.
Nato smo izdelali avtomobilčke – rakete na pogon zraka iz balona. Vsi smo se zelo trudili. Na koncu smo imeli tudi tekmovanje; imenovalo se je » Bitka za Mars«. Zmagala je skupina deklet iz 6. razreda in vsaka od njih je  dobila svojo čokoladno ploščico – mars.

Vse skupaj je bilo res zanimivo in poučno; želim si še več takšnih dni.

Urban Gaši, 6. razred

 

BAVARSKI GRADOVI

Že dlje  časa smo  se doma pogovarjali, da bi si ogledali  Bavarske gradove in letos smo si to željo tudi izpolnili.
V petek, 22.9.2017, smo z avtobusom ob 4:30 uri odšli s parkirišča na Dolgem mostu v Ljubljani.  Peljali smo se skozi Karavanški predor in nadaljevali pot po  Turski avtocesti mimo Salzburga do Kimskega jezera (Chiemsee). Z ladjo smo se peljali na otok Herren, na katerem smo si ogledali bleščeči grad Ludvika II. Bavarskega, poln neverjetnega razkošja. Pozno popoldne smo odšli na podeželje, kjer smo prenočili v Hotelu Post.
Drugi dan smo se po zajtrku odpravili na ogled najbolj znamenitega gradu Neuschwanstein. Grad smo si v vsej njegovi lepoti lahko najprej z vrha pogledali z Marijinega mostu, ki je visok 95m in je nad  sotesko. Pogled ja bil res fantastičen, ker smo videli tudi pet jezer okrog gradu. Nato smo si ogledali še notranjost pravljičnega gradu. Najbolj mi je bila všeč spalnica  Ludvika II. Postelja je bila zelo velika in  je imela zlato-modre zavese….. Popoldne pa smo nekateri odšli še z gorsko železnico in nato še z gondolo na najvišji hrib v Nemčiji – Zugspitze. Od tu so se lepo videli hribi v Italiji, Avstriji in Švici. Gor smo se tudi malo pokepali z snegom. Zvečer smo vsi utrujeni takoj zaspali.
Zadnji dan smo si ogledali še tretji Ludvikov dvorec Lindenhof, ki ga je imel najraje in  tam se je tudi največ zdrževal. Ta grad je bil tudi meni najbolj všeč, ker je bil majhen, imel pa je čudovit vrt z vodnimi fontanami.
Po ogledu gradu smo se odpeljali naprej do cerkve v Wiesu, najlepše  cerkve v Nemčiji. Po ogledu cerkve in zelo velikem sladoledu smo odšli skozi Oberammergau, ki je svetovno znan po pasijonskih igrah. Po krajšem postanku smo se odpeljali v bližnji Ettal in si ogledali mogočen benediktinski samostan s cerkvijo. Tukajšnji menihi še danes izdelujejo zdravilne zeliščne likerje po starodavnih receptih. Ko smo si vse ogledali smo se odpravili proti Sloveniji. V Ljubljano smo prispeli ob 21:30. Ta izlet mi je bil zelo všeč, izvedela sem veliko novega o Ludviku II. Bavarskem in njegovih dvorcih, ki so bili zelo lepi. Ta izlet priporočam tudi vam in upam, da bom še kdaj doživela tako lep izlet.

Lea Prijatelj, 6.r

 

EVROPSKI TEDEN MOBILNOSTI

V ponedeljek, 18. 9. 2017, smo učenci od 1. do 5. razreda odšli v Sevnico na OŠ Sava Kladnika Sevnica. Policisti so nam pokazali nekaj borilnih veščin. Nato smo si ogledali predstavo o varni poti v šolo. Po malici smo odšli na igrišče. Tam je župan podaril kolo policijski postaji Sevnica. Nato je sledil kratek glasbeni program. Ob koncu smo si lahko ogledali še policijska vozila. Bilo je poučno in zabavno.

Urban Lindič, 4. razred

V ponedeljek, 18. 9. 2017, smo odšli v Sevnico. Ko smo prispeli, smo odšli v OŠ Sava Kladnika Sevnica. V dvorani smo si ogledali samoobrambo s tremi policisti. Lahko smo si ogledali tudi njihove pripomočke. Nato smo imeli lutkovno predstavo. Govorila je o prometu. Sledila je malica. Nato smo odšli ven na igrišče. Tam je župan občine Sevnica predal kolo policistu. Kupila ga je občina Sevnica. Nato pa smo odšli pred šolo. Policisti so nam pokazali, kako pes išče bombo. Tam smo si lahko ogledali policijsko avto, motor, radar in merilnik alkohola. Ko smo si vse ogledali smo odšli domov.

Jožko Slapšak, 4. razred

 

Košarkarska tekma

Med počitnicami smo se odločili, da bomo šli navijat na košarkarsko tekmo med Slovenijo in Hrvaško.
Na dan tekme smo se odpeljali v Stožice, kjer je največja in najlepša športna arena v Sloveniji. Dvorana je bila nabito polna. Napovedovalec je povedal, da nas je več kot 12000.
V dvorani je bilo vsem vroče, tako igralcem kot nam, navijačem. Tekma je bila zelo napeta. Po zaslugi Gorana Dragića in Luka Dončiča ter nas, glasnih navijačev, so naši košarkarji zmagali.
Navijaško vzdušje mi je bilo zelo všeč. Košarkarji so me res navdušili, zato še naprej spremljam njihove zmage na EP.

Navijajte za naše šampione tudi vi!

Taja Ajnihar, 6.r

Dostopnost