Select Page

PLAVALNI TEČAJ

V ponedeljek, 29. maja 2017, smo učenci tretjega in petega razreda odšli na plavalni tečaj na morje. Po dolgi vožnji smo učence petega razreda odložili v Ankaranu, mi pa smo pot nadaljevali proti domu Burja v Seči pri Portorožu. Ko smo prispeli, smo se nastanili v dveh hiškah.

Pred kosilom nam je vodja doma razložila, kako bo potekal naš teden v njihovem domu. Takoj nato pa smo odšli na plavanje v bazen pri domu. Zbrali smo se pred vrati bazena, kjer se nam je predstavil učitelj plavanja. Voda v bazenu je bila sladka in bazen je imel odprto streho.

Najprej smo imeli test plavanja, nato pa sladkih dvajset minut prostega časa v bazenu. Po večerji, smo na travniku med drevesi po navodilih iskali skrite predmete. Naslednji dan so nas na bazenu razdelili v tri skupine. Sodil sem v tisto, ki še ni znala plavati. A z vztrajnostjo in veliko truda sem konec tedna preplaval 50 metrov, ne da bi se dotaknil tal. Osvojil sem bronastega delfinčka.

Poleg plavanja nas je učiteljica Lili učila o morskem okolju. Hodili smo na sprehode in iskali školjke. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo morali s pokritimi očmi hoditi v koloni do neznanega prostora.

Sešili smo tudi vrečke iz blaga in jih napolnili z dišavnicami. V prostem času smo se igrali družabne igre.

Plavalni tečaj mi bo ostal v lepem spominu, saj sem se naučil plavati.

Žiga Krmelj

Še nekaj kratkih vtisov drugih učencev…

V bazenu smo se učili različnih tehnik plavanja. Zelo mi je bilo všeč, ker sem se naučil plavati mrtvaka. Zadovoljen sem, ker sem prejel srebrnega morskega konjička.

Gregor Škraba

Po večerji smo odšli na sprehod ali na sladoled. Po sprehodu smo odšli do kamnitega kipa, ki naj bi imel čudežni nos. Če si trikrat z levo roko pobožal nos, si si lahko nekaj zaželel.

Iza Knez Majcen

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo delali vrečke iz blaga, ki smo jih sami sešili. Osvojila sem delfinčka, to pa je kar dovolj za neplavalko.

Neža Urbančič

Na plavalnem tečaju sem ves teden pridno vadil plavanje. Včasih sem bil zelo utrujen. Naučil sem se plavati in narediti mrtvaka.

Jure Renko

Dan odprtih vrat slovenskih čebelarjev 2017

V petek, 9. 6. 2017, smo se ponovno udeležili predstavitvi čebelarstva na njihovem Dnevu odprtih vrat. Čebelarji so na, predstavili svojo dejavnost, opozorili nase in na svoje poslanstvo, ki ga tako predano opravljajo. Na koncu smo se lahko posladkali z imenitnimi medenjaki.

MINI OLIMPIADA V BREŽICAH

V četrtek, 8. 6. 2017, so se učenci razredne stopnje udeležili mini olimpiade v Brežicah. Preizkusili so se v metu vorteksa, skoku v daljino in teku. Tokrat je bil najuspešnejši učenec
Noel Ajnihar iz 3. razreda, ki je dosegel zlato medaljo.

Čestitamo tudi vsem ostalim udeležencem.

PALETA BREZ MEJA 2017

V torek, 6. junija 2017, ob 17. uri so v Knjižnici Sevnica odprli 4. otroško razstavo izbranih likovnih del, ki so jih mentorice vseh šol občine Sevnica poslale na razpis Paleta brez meja. Prispelo je več kot 300 različnih likovnih del, komisija pa je izbrala 60 najboljših. Med njimi je tudi 8 likovnih del učencev naše šole.

Razstava bo v Knjižnici Sevnica na ogled do torka, 4.julija 2017.

Nagrajeni učenci:

Nada Jazbec

PLAVALNI TEČAJ

kjer smo našli srečo.
Vsak dan se borimo za zlatega delfinčka,
ki ima prijatelja potepinčka.
Tu sami Primorci so,
zato jih ne razumemo.
Dan je prava dogodivščina
in mi smo vesela druščina.
Včeraj smo odšli na obalo,
tam smo našli veliko skalo.
Našli smo meduzo, ki ne vžiga,
veliko pa se tudi ne premika.
V petek gremo po petarje v Ankaran,
takrat bo ves avtobus zaspan.

Iza, Urban, Laura, Nik

Tukaj veliko plavamo
in v hiškah se zabavamo.
Lili vodi nas na sprehode,
tam smo našli veliko slane vode.
Pogumni smo bili
in po morju bosi stopali.
Tukaj imamo se super,
čeprav prav kmalu bomo morali spokati kufer.

Jože S., Mira, Neža, Žiga

kjer smo našli srečo.
Vsak dan se učimo plavati
in na glavo skakati.
Bili smo na obali,
kjer iskali smo živali.
Sedaj pa komaj čakamo,
da svoje znanje plavanja pokažemo.
Želimo si, da vsi bi delfinčka osvojili
in domov se srečno vrnili.

Kaja, Ožbej, Neja, Jure

kjer smo našli srečo.
Igrali smo se dobre igrice,
učili smo se plavati,
a se nismo pozabili še zabavati.
Ko kosilo jedli smo,
vedno dobro je bilo.
Zvečer na sladoled smo šli,
potem pa v posteljo popadali.

Noel, Manca, Gregor, Jože B.

PLJUČA

V ponedeljek, 24. 4. 2017, nam je medicinska sestra Jožica Kocjan iz Zdravstvenega doma Sevnica predstavila, kakšne so posledice kajenja na naše zdravje. Ogledali in primerjali smo pljuča kadilcev in nekadilcev.

NARAVOSLOVNI DAN

V petek, 31. marca 2017, smo učenci 1. triade imeli naravoslovni dan. Odšli smo na kmetijo Majcen, ki jo lahko vidimo skozi okna naše šole.
Zjutraj smo v razredu pojedli malico, potem pa smo se zbrali na šolskem igrišču in se odpravili na pot do kmetije Majcen. Polovico poti smo hodili po cesti, drugo polovico pa po gozdu. Na koncu smo prečkali še travnat hrib in prišli na kmetijo. Tam nas je pričakala gospodinja, njen sin pa nam je razkazal kmetijo.
Najprej smo si ogledali hlev. Hodili smo po stopnicah navzgor in prišli na velik balkon. Pod nami smo videli poln hlev krav. Videli smo tudi tri pred nedavnim skotene teličke. V celem hlevu je bila samo ena rjava krava, vse ostale pa so bile črno bele. V hlevu imajo 135 krav. Nato smo odšli pod balkon, kjer smo spoznali »umetno« mamo. Umetna mama je stroj, ki hrani teličke z mlekom v prahu.
Zunaj smo si ogledali še različne stroje, ki jih potrebujejo pri svojem delu. Ogledali smo si tudi prostor, v katerem bodo izdelovali različne mlečne izdelke.
Pred odhodom smo se posedli pod kozolec in poiskusili njihove mlečne izdelke. Postregli so nam namaz s skuto in medom, mleko s kokosovim mlekom in ananasom ter domače mleko.
Poslovili smo se in zahvalili. Odšli smo nazaj proti šoli. Med potjo smo pobirali smeti po gozdu. Našli nismo skoraj nič. Očitno ljudje bolj skrbijo za naravo in ne mečejo smeti vsepovsod. V skupinah smo objeli drevo in poslušali njegov srčni utrip. Ko smo prišli v šolo, nam je učiteljica še prebrala knjigo Drevo ima srce.

Najbolj so mi bili všeč telički in hrana na kmetiji Majcen.

Iza Knez Majcen

DREVO IMA SRCE

Učenci 1. triade so spoznali pravljico Drevo ima srce. Nato so tudi sami opazovali drevesa v gozdu z vsemi svojimi čutili in ugotovili, da ima vsako drevo  srce.

ČISTILNA AKCIJA

Tudi učenci 1. triade so se udeležili čistilne akcije na svoji sprehajalni poti. Z veseljem ugotavljamo, da je bilo tokrat malo dela za nas.

VTISI Z NARAVOSLOVNEGA DNE NA KMETIJI MAJCEN, 31. 3. 2017

– Na kmetiji imajo 135 krav. Zgradili bodo lastno mlekarno in predelovalnico mleka. (Urban, Gal)
– Videli smo prostor z zloženimi balami slame. (Bor, Mark)
– Umetno mamo, ki hrani teličke (Jaka, Kaja).
– Pili sirotko z ananasom in kokosom, jedli skutin namaz z medom. (Žiga K.)
– Videl sem stroje in pil domače mleko (Anže Z.)
_ Zanimiv ogled hleva. (Neja)
–  Krave rade uporabljajo krtačo za krave. (Anže P.)
– Krave kotijo teličke v porodnišnici za krave. Videli smo teličke. (Ajda, Maja, Hana )
– Molža krave z robotom. (Zala)
– Izdelovali bodo sladolede različnih okusov. (Žiga J.)
-Med vsemi kravami je bila samo ena krava rjava, ostale so bile črno bele. (Kaja)

POKAŽI, KAJ ZNAŠ

V petek, 17. 2. 2017, so učenci od 1. do 5. razreda imeli prireditev Pokaži, kaj znaš. Učenci so se predstavili s petjem, igranjem na glasbila in s plesom.

PUST

Tudi mi smo se našemili in preganjali zimo.

SLOVENSKI TRADICIONALNI ZAJTRK

V petek, 18. 11. 2016, smo imeli slovenski tradicionalni zajtrk. Zajtrk so sestavljale sestavine lokalnih kmetov, česar smo bili vsi zelo veseli. V ta namen so učenci priravili tudi kratek kulturni program. Gostili smo  čebelarje naših krajev. Ravnateljica je prejela zahvalo za sodelovanje pri izvedbi medenega zajtrka in pomoč pri osveščanju otrok o pomenu čebel in čebelarstva. Ob koncu programa so učenci zapeli tudi pesem Čebelar, na harmoniki  jih je spremljal učenec Žiga Podlogar.

učiteljica Helena Hribar

NARAVOSLOVNI DAN

V sredo, 5.10.2016, smo učenci od 1. do 5. razreda imeli naravoslovni dan. Odšli smo v jamo Pekel. Peljali smo se eno uro in pol. Vožnja je bila zanimiva.

Ko smo prispeli, nas je pred kočo čakala vodička. Povabila nas je v kočo, kjer je bilo toplo. V koči smo se posedli in si postregli s šolsko malico. Ko smo pojedli, smo šli v jamo. Jamo so poimenovali po hudičkovi podobi nad vhodom. V jami so bili netopirčki, ki so merili približno tri centimetre. Videli smo slap, ki je padal tri metre globoko. Jama je bila bogata s kapniki v obliki živali in predmetov. V spomin se mi je najbolj vtisnila dinozavrova šapa. Vodička nam je ugasnila luč, da smo lahko videli, kako je v čisti temi. Ogled jame se je počasi zaključeval. Videli smo še kapnik, ki se je združeval milijone in milijone let. Na vrhu jame smo odšli ven. Poslovili smo se od vodičke ter odšli do avtobusa.

Peljali smo se pol ure do Velenja. V Velenju smo šli v rudnik. Oblekli smo se v rudarska oblačila, dobili smo čelade in rudarsko malico. Za malico smo dobili klobaso, žemljo, gorčico in ledeni čaj. Z dvigalom smo se peljali 162 metrov globoko pod zemljo. Za začetek smo si ogledali filmček. Videli smo, kako so včasih delali rudarji. Rudarji so bili prosti samo v nedeljo. S tresenjem tal  so ponazorili, kako je potekal potres v rudniku. Potem smo v rudniku pomalicali. Ogledali smo si še različne rudarske stroje.

Ta dan so me najbolj navdušili netopirji. Naučil sem se, da so netopirji zelo plašni in da jih ne smeš prestrašiti. Ogled jame in rudnika mi je bil zelo všeč.

NOEL AJNIHAR

V sredo, 5.10.2016, smo se učenci od 1. do 5. razreda odpravili na izlet v Jamo Pekel in v Rudnik Velenje.

Ob 7.30 smo se z avtobusom odpeljali proti Jami Pekel. Vozili smo se eno uro in pol. Ustavili smo se na majhnem parkirišču. Odšli smo po potki ob potočku. Prišli smo do jame in koče. Vodička nam je povedala, da je v jami temperatura 10 ˚C. Jama se imenuje Pekel, ker se je pozimi, ko je bila temperatura v jami višja kot zunaj, iz nje kadilo. Govorili so, da se kadi iz pekla. Odšli smo v jamo. Videli smo tri male netopirje. Bili so črne barve. Ves čas smo hodili ob potočku. Videli smo tudi dva rakca v vodi, veliko kapnikov, ki rastejo s tal in stropa. Takšna kapnika se bosta srečala čez kakšnih sto let. Videli smo tudi veliko rovov in kapnikov v obliki živali. Proti koncu smo se začeli vzpenjati po stopnicah. Na vrhu smo izstopili iz jame in se spustili po gozdni poti proti koči. Poslovili smo se od vodičke, se zahvalili za lep in zanimiv ogled in odšli na avtobus.

Čez pol ure smo se pripeljali na veliko parkirišče in zagledali stavbo z napisom Rudnik Velenje. Spet smo dobili svojega vodiča. Oblekli smo se v rudarsko opremo – jopič in čelado. Dobili smo tudi rudarsko malico; klobaso, žemljo in pijačo. Odšli smo v rudnik. Peljali smo se z najstarejšim dvigalom v Sloveniji. Prišli smo v muzej. Ogledali smo siga, nato pa v rudniku malicali. Sledila je še vožnja z vlakcem. Pripeljali smo se do dvigala in se dvignili 160 metrov.

Tako se je naša podzemna dogodivščina končala. Preživeli smo lep podzemeljski dan.

IZA KNEZ MAJCEN

Vožnja z vlakcem me je zelo navdušila. Naučil sem se, da moramo v rudniku nositi zaščitno čelado in obleko.

JURE RENKO

V jami sem bil navdušen nad kapniki, ki sem jih videl prvič. Vodička nam je povedala, da rastejo več let in da je v jami poleti hladno, pozimi pa toplo.

NIK ZIDAR

Z zelo starim dvigalom smo se odpeljali pod zemljo. Videli smo različne stroje in si ogledali, kako je potekalo delo v rudniku.

KAJA ZORE

Zanimivo mi je bilo, da so v rudniku tudi poroke in koncerti. Anton Aškerc je večkrat obiskal delavce v rudniku in je napisal pesem o rudarjih.

NEŽA

Podgane so bile rudarjem »prijateljice«, ker so jih opozarjale na nesrečo.

URBAN LINDIČ

Strašno mi je bilo, ko je vodička ugasnila luči in je v jami nastala trda tema.

GREGOR ŠKRABA

Najbolj všeč mi je bila vožnja z vlakcem, saj imam rada vlakce.

MANCA MATJAŠEC

Naravoslovni dan

V sredo, 5. 10. 2016, so imeli učenci od 1. do 5. razreda naravoslovni dan na temo Podzemni svet. Učenci so najprej pri pouku spoznavali življenje v jamah ter, kako lahko jama nastane. Nato smo obiskali jamo Pekel in spoznali živa bitja, ki živijo v tej jami ter njene značilnosti. V Muzeju velenjskega rudnika so spoznavali delo rudarjev nekoč in danes.

učiteljice 1. triade

Skrb za zdravje

V ponedeljek, 10. 10. 2016, nas je obiskala medicinska sestra iz Zdravstvenega doma Sevnica. Učencem je predstavila, kako lahko sami poskrbijo za svoje zdravje. Naučili so se tudi pravilnega umivanja rok.

Helena Hribar, razredničarka 1.r

Svetovni dan teka

Učenci od 1. do 4. razreda so v v petek, 16. 9. 2016, s tekom obeležili svetovni dan teka. Ob tem smo se spomnili, kako pomembno je redno gibanje na svežem zraku za naše zdravje.

1. šolski dan

Učenci in starši 1. razreda ter vsi ostali učenci naše šole so se zbrali na igrišču pred šolo. Ravnateljica je vse pozdravila in zaželela dobrodošlico spet v šoli. Posebna pozornost je bila namenjena prvošolčkom, ki so ta dan prijeli tudi rumeno rutico. Učenci 9. razreda so pospremili prvošolce v njihovo učilnico in tako pokazali svojo skrb do mlajših. Za zaključek dneva smo si ogledali še lutkovno predstavo  Trije prašički.